E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Η Σειρά Κατάταξης Για Τον Παράδεισο

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013


Η Σειρά Κατάταξης Για Τον Παράδεισο

Ήταν ο Αγιος Πέτρος και έλεγχε τους νεκρούς, για το που θα τους στείλει. 
Έρχεται ένας άντρας και τον ρωτάει: 
- “Τέκνο μου, με πόσες γυναίκες έχεις πάει;” 
- “Με 4″, απαντά αυτός. 
- “Στον Παράδεισο!”, λέει ο Αγιος Πέτρος. 
Έρχεται ένας άλλος σκυφτός. 
- “Εγώ με 20, άγιε μου”, του λέει. 
- “Στον Παράδεισο!” απαντά ο Αγιος Πέτρος. 
Έρχεται κι ένας άλλος χαρούμενος. 
- “Εγώ Αγιε μου, με καμία.” 
- “Ποτέ;” 
- “Ποτέ.” 
- “Στην Κόλαση!”, απαντάει ο Αγιος Πέτρος. 
- “Μα γιατί Αγιε μου;” 
- “Εδώ συγχωρούμε τις αμαρτίες, όχι τις μαλακίες!”

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger