E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Έδωσα 10 εκ. δραχμές για να πάρω το Versace φόρεμα της Μαντόνα», δηλώνει Ελληνίδα τραγουδίστρια

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013


Περί σωστής οικονομικής διαχείρισης που έχει κάνει -με την εξαίρεση της συγκεκριμένης αγοράς- μίλησε η Λένα Παπαδοπούλου σε μεσημεριανή τηλεοπτική εκπομπή.
«Έχω κάνει και ακρότητες. Όταν μου «έσκασε» το 'Θέλω Τρέλα' είπα ότι θα πάω να πάρω το πιο ωραίο ρούχο που υπάρχει. Επειδή λατρεύω τον Versace, πήγα και πήρα το λευκό φόρεμα με το οποίο η Madonna είχε κλείσει τότε την επίδειξή του». Αυτό δήλωσε στην Μεσημεριανή Μελέτη η Λένα Παπαδοπούλου.
Επισημαίνοντας στην συνέχεια την απροθυμία της πωλήτριας στο Κολωνάκι να την εξυπηρετήσει «Είπα 'Εγώ αυτό το ρούχο θα το πάρω, που να μην έχω μετά να φάω'. Η πωλήτρια δεν μου μίλησε πολύ ευγενικά, ενημερώνοντάς με πως είναι ακριβό και πως κάνει 10.000.000 δραχμές. Οπότε της είπα 'Πολύ ωραία, αυτό θέλω'. Το φόρεσα δύο – τρεις φορές στην πίστα. Δεν το ευχαριστήθηκα! Πλέον, είναι στην ντουλάπα μου».
Αν και, το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι καθόλου ενδεικτικό του πως διαχειρίστηκε η γνωστή τραγουδίστρια -που πλέον έχει ένα γιο τριων ετών- τα χρήματα που έβγαλε από την δουλειά της «Ήμουν πάντα μαζεμένη, αλλά τα χρήματα από τη δουλειά μου είχα το μυαλό και τα κράτησα. Δεν τα έκανα αμάξια και ταξίδια, οπότε μετά είχα την πολυτέλεια να καθίσω, να κάνω αυτά που επιθυμώ».


http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger