E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Εχω fuck buddies σε διαφορες πολεις του κοσμου», αποκαλυπτει γνωστη τραγουδιστρια

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

To πως καλύπτει τις σεξουαλικές της ανάγκες αποκάλυψε η ανερχόμενη τραγουδίστρια Κέσα, λίγο πριν ξεκινήσει την παγκόσμια περιοδεία για την οποία τόσο παθιάζεται να κάνει.

«Δεν έχω χρόνο να έχω κανονική ερωτική ζωή. Αλλά έχω σπέσιαλ ''φίλους'' σε διάφορες πόλεις του κόσμου. Οπότε αυτό βοηθάει. Όποτε είμαι στην εκάστοτε πόλη βγαίνω για ένα ποτό. Και όταν λέω βγαίνω, εννοώ ότι κάνω αφρόλουτρο και πίνω κρασί μαζί με ένα χαριτωμένο αγόρι» . Αυτό δήλωσε η 25χρονη τραγουδίστρια, τονίζοντας ότι το μόνο που την νοιάζει είναι η περιοδεία της να είναι η καλύτερη από όλες.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το τι είδους άντρα της αρέσει «Γουστάρω τους μηχανόβιους με τα μακριά μαλλιά και τα πυκνά μούσια που ακούν χέβι μέταλ».

http://www.dete.gr


Share this article :

1 σχόλιο:

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger