E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αποκλειστικο: Συγκλονιζει η φωτογραφια του Μπαρκουλη με τον γιο του στο κρεβατι νοσοκομειου!

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012


Η Σπυριδούλα Κάμπου είναι μια συνάδελφος που εκτιμώ πολύ. Είναι μαχήτρια και δε το βάζει κάτω ποτέ. Στο πλαίσιο του ρεπορτάζ το κορίτσι αυτό πρόλαβε όλο τον κόσμο και στο site που συνεργάζεται έφερε στο φως μια φωτογραφία που πονάει πολύ κόσμο. Την εικόνα του Ανδρέα Μπάρκουλη στο κρεβάτι μαζί με τον γιο του. Διαβάστε τι γράφει η συνάδελφος: Δε μπορείς βλέποντας αυτήτην φωτογραφία να μην συγκινηθείςΝαμην δακρύσειςΝα μην νιώσεις ανθρώπινα τρυφερά συναισθήματα να σε κυριεύουν.Πατέρας και γιος σε μια εικόνα που «κομματιάζει» κάθε λέξη!

Μια φωτογραφία που δείχνει όλο το μεγαλείο της αγάπης που νιώθει ο Ανδρέας Μπάρκουλης για τον γιο του. Ακόμα και στις δύσκολες ώρες που περνάει ο μεγάλος μας ηθοποιός, ο μονάκριβος του Ανδρέας junior, κοιμάται μαζί του, σε ένα άβολο κρεβάτι νοσοκομείου,κρατώντας γερά το χέρι του πατέρα του και δίνοντας του δύναμη.
Η σύζυγος του Μαρία Μπάρκουλη, βράχος στο πλευρό του, ανάρτησε την φωτογραφία αυτή στη σελίδα της στο facebook, προκαλώντας σε όλους μας δέος και συγκίνηση…
Έχοντας γνωρίσει προσωπικά τον Ανδρέα Μπάρκουλη το 1999, ένα έχω να θυμάμαι για το μεγαλείο ψυχής αυτού του ανθρώπου. Ζούσε τότε σε ξενοδοχείο του Πειραιά και περνούσε δύσκολα. Βρέθηκα στο δωμάτιο του όπου ήταν και το γραφείο του για να μου δώσει μια συνέντευξη. Δεν με ήξερε. Με εμπιστεύτηκε όμως. Με υποδέχτηκε τότε η Μαρία, που ήταν γραμματέας του και βοηθός του ακόμα, πριν γίνει η γυναίκα της ζωής του. Εκείνο το βράδυ έβρεχε καταρρακτωδώς. Ο κύριος Μπάρκουλης γνώριζε ότι θα επέστρεφα σπίτι μου με το μηχανάκι μου… «Άκου να σου πω μικρή. Όταν φτάσεις θα με πάρεις να μου πεις ότι έφτασες. Αλλιώς θα σε μαλώσω» μου είπε ολοκληρώνοντας την συνέντευξη. Άκρως προστατευτικός. Δεν έδωσα βαρύτητα στην επιθυμία του και λίγη ώρα αργότερα (2 τα μεσάνυχτα) ο ήχος του κινητού μου θα ξύπναγε ακόμα και την οικογένεια μου. «Ανδρέας Μπάρκουλης εδώ. Πέρασε μια ώρα και δεν με πήρες τηλέφωνο αν έφτασες. Είσαι απαράδεκτη» και οι φωνές του ακόμα και σήμερα ηχούν στα αυτιά μου. Αυτός είναι ο Άνθρωπος Ανδρέας Μπάρκουλης.
 Πηγή: ΣΟΚ
nassos blog
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger