E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η απιστευτη ιστορια μιας γυναικας με κοιλια εγκυου που ομως δεν κυοφορει!

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012


Η ιστορία που θα διαβάσετε είναι απίστευτη, και όμως είναι πέρα για πέρα αληθινή. Ο λόγος λοιπόν για τν Kerri Dowdswell η οποία έχει κοιλιά εγκύου αλλά δεν κυοφορεί!
Κάθε φορά που η 24χρονη κοπέλα τρώει έστω και λίγες μπουκιές από το φαγητό της ή κάποιο γλυκό, το στομάχι της φουσκώνει τόσο πολύ που μοιάζει με έγκυο. Μάταια, κάθε φορά που τρώει, προσπαθεί να πείσει τους γύρω της πως δεν είναι έγκυος. Οι ίδιοι άνθρωποι διαπιστώνουν πως λέει αλήθεια γιατί απλά, όταν χωνέψει, η κοιλιά της επανέρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Φυσικά, η συγκεκριμένη απίστευτη ιστορία έχει απασχολήσει τους γιατρούς οι οποίοι της έχουν κάνει ό,τι εξέταση δυσανεξίας, δυσπεψίας και αλλεργίας υπάρχει, όμως όλες βγαίνουν 'καθαρές'. Έτσι, δεν μπορεί να εξηγηθεί γιατί η νεαρή κοπέλα αποκτά τέτοια κοιλιά μισή ώρα αφότου έχει φάει. Το πρόβλημα της Kerri είναι με τα ρούχα της καθώς πρέπει πάντα να φορά πολύ ελαστικά ρούχα ή ρούχα εγκυμοσύνης για να της κάνουν με αυτή τα σοβαρή αυξομείωση στο στομάχι της. «Ντρέπομαι πολύ. Προσέχω πολύ τι τρώω και ασκούμαι τακτικά και δε μπορώ να καταλάβω πως κάθε φορά μοιάζω σαν να είμαι έτοιμη να σκάσω» λέει η ίδια και συνεχίζει: «Με ρωτάνε πολύ συχνά πότε θα γεννήσω και πρέπει να εξηγώ ότι αυτό που έχω στην κοιλιά μου δεν είναι μωρό... αλλά ψητό.
Έχω εγκαταλείψει κάθε ελπίδα ότι θα βρεθεί η θεραπεία για αυτό που έχω. Δεν είναι επίπονο, απλά είναι δυσάρεστη η αίσθηση και νιώθω ντροπή. Έχω μάθει να ζω με αυτό και προσπαθώ να το βλέπω χιουμοριστικά. Οι φίλοι και οι γονείς μου το αποκαλούν "φαγητό-μωρό"».

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger