E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Ke$ha φωτογραφιζεται για λογαριασμο του περιοδικου Vibe, μονο με τα εσωρουχα της! (φωτος)

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Εν αναμονή της κυκλοφορίας του δεύτερου προσωπικού της άλμπουμ με τίτλο "Warrior" το Δεκέμβριο, η Ke$ha φωτογραφίζεται για λογαριασμό του περιοδικού Vibe, μόνο με τα εσώρουχά της!



Χρησιμοποιώντας τα χέρια της για καλύψει τα επίμαχα σημεία, η 25χρονη τραγουδίστρια, στήθηκε μπροστά στο φωτογραφικό φακό της Sarah McColgan, φορώντας τούλι και δαντέλα σε μαύρο χρώμα και μίλησε για τα παιδικά της χρόνια και τη σχέση της με το χρήμα.

«Προέρχομαι από μια μονογονεική οικογένεια, η μητέρα μου φορούσε σκουλαρίκι στη μύτη και έχει τατουάζ και εγώ έφτιαχνα τα δικά μου ρούχα. Οι άνθρωποι με θεωρούσαν φρικιό», είπε η τραγουδίστρια της pop, ενώ σχετικά με το αν και κατά πόσο ξοδεύει τα χρήματά της, δήλωσε: «Δεν είμαι σπάταλη, δεν πάω ποτέ για ψώνια και μου αρέσουν τα φθηνά κοσμήματα. Ακόμα και στο πρώτο μου άλμπουμ προσπάθησα να δείξω πως μπορείς να μην έχεις μια και να καταφέρνεις ακόμα να περνάς καλά. Τα χρήματα δεν καθορίζουν αν είμαι ευτυχισμένη ή όχι. Όμως, είναι ωραίο που και που να αγοράζεις και ένα ζευγάρι παπούτσια!».



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger