E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Τα ζωδια στο "ναυτικο"

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012


ΚΡΙΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα θα πάω στα κρουαζιερόπλοια! Δεν είσαι μάνα εσύ, βασιλομήτωρ είσαι!

ΤΑΥΡΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα, δεν πάω πουθενά, και όπως θα έρχεσαι φέρε και τα καράβια.

ΔΙΔΥΜΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα, θα πάω με τα παιδιά στα καράβια, γουστάρω.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μανούλα μου, θα πάω στα καράβια, όπως έκανε ο πατερούλης μου και ο παππούς μου ΛΙΟΝΤΑΡΙ: Γιέ μου που πάς; -Μάνα θα πάω στα Καράβια να γίνω καπετάνιος.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα θα πάω στα καράβια να τα απολυμάνω!
ΖΥΓΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα θα πάω στα καράβια. Ή να μην πάω; ή να πάω; ρε μάνα τι να κάνω τελικά;

ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα, γιατί ρωτάς;
ΤΟΞΟΤΗΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα όπου να ‘ναι φεύγω, αρκεί να πάω κάπου.
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα θα πάω στα καράβια, να οργανώσω το στόλο. Όλος ο καλός ο κόσμος εκεί πάει.
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα, όταν εγώ γύρναγα από τα καράβια, οι άλλοι πήγαιναν. ΙΧΘΕΙΣ: Γιέ μου που πας; -Μάνα, που πάω;
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger