E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πιο σεξι απο ποτε εμφανιστηκε η 46χρονη Σαλμα Χαγεκ στην νεα της φωτογραφηση για το Harper's Bazaar

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012


Πιο σέξι από ποτέ εμφανίστηκε η 46χρονη Σάλμα Χάγεκ στην νέα της φωτογράφηση για το Harper's Bazaar. Εκεί που μίλησε για το σώμα της, το σώμα της Μαντόνα και πόσο την σιχαίνεται το Χόλιγουντ.
«Το χειρότερο πράγμα που μπορεί να είσαι στο Χόλιγουντ είναι γυναίκα άνω των 40. Επιπλέον εγώ έχω προφορά, είμαι δυσλεκτική, κοντή και στρουμπουλή. Ότι ελάττωμα και αν σκεφτείς, το έχω. Αλλά είμαι ακόμη εδώ. Αισθάνομαι ότι είμαι το πιο τυχερό κορίτσι του κόσμου που συνεχίζω να δουλεύω».
Αυτό δήλωσε η συγκλονιστικά όμορφη -και έξυπνη- Σάλμα στην συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Harper's Bazaar με αφορμή το Savages, την νέα ταινία του Όλιβερ Στόουν στην οποία πρωταγωνιστεί.
Η φωτογράφηση που συνόδευε την συνέντευξη κινήθηκε στα γνωστά stylish πλαίσια που θα περίμενε κανείς από ένα περιοδικό μόδας. Με εξαίρεση μια συγκεκριμένη λήψη που δείχνει την 46χρονη σταρ να κρατάει το στήθος της και η οποία, παραδόξως, είναι η πρώτη τόσο σέξι λήψη (σε περιοδικό) που έχει κάνει ποτέ στην καριέρα της.
Όσον αφορά το σώμα της Μαντόνα και κατά πόσο το ζηλεύει, η Χάγεκ δήλωσε: «Αν ζηλεύω το σώμα της Μαντόνα; Ναι. Αν ευχαριστώ το Θεό που το έχει; Ναι. Γιατί αν είσαι 50 κάτι και έχεις το σώμα της, κάτι που σημαίνει ότι έχεις δουλέψει όλη σου την ζωή για να το διατηρήσεις, τότε έχεις δικαίωμα να τον δείχνεις σε όλο τον κόσμο. (...) Από την άλλη εγώ είμαι πάντα στα όρια του να θεωρηθώ χοντρή γιατί αγαπώ το φαγητό και το κρασί. Η αλήθεια είναι ότι δεν διαθέτω την αποφασιστικότητα να παλέψω για να είμαι η ωραιότερη ή η πιο αδύνατη».



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger