E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ελευθερια Ελευθεριου: «Μετα τη Eurovision οι αντρες δεν με φλερταρουν»

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012







Η ανερχόμενη σέξι τραγουδίστρια μίλησε στο Κυπριακό περιοδικό Icon για τις «δύσκολες» σχέσεις τις με το άλλο φύλο, την ζήλια, το σεξ και το πόσο της αρέσουν οι μελαχρινοί.

«Μετά τη Eurovision, με φλερτάρουν πιο δύσκολα οι άντρες. Ίσως να νομίζουν ότι, αν με φλερτάρουν, θα τους ρίξω χυλόπιτα, ότι δεν θα έχουν ανταπόκριση. Ενώ παλιά, με φλέρταραν πιο εύκολα. Γενικά πάντως, δεν ανταποδίδω εύκολα το φλερτ. Ειδικά όταν δεν θέλω. Μου λένε μάλιστα ότι έχω την ικανότητα να το κόβω αμέσως: Με το ύφος μου και χωρίς καν να γίνομαι κακιά ή αγενής. Επίσης, δεν μου έχει τύχει ποτέ να φλερτάρω εγώ πρώτη. Είμαι πουριτανή σ' αυτά: Θέλω ο άντρας να κάνει πάντα την πρώτη κίνηση και αυτός να είναι ο κυνηγός, όχι εγώ».Αυτό δήλωσε η Ελευθερία Ελευθερία στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου στα πλαίσια της συνέντευξης που του παραχώρησε για το αντρικό Κυπριακό περιοδικό Icon.

Εκεί που επίσης αποσαφήνισε ποιοί άντρες της αρέσουν «Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες, αυτούς θεωρώ sexy. Όχι οι πολύ γυμνασμένοι και "φουσκωτοί", αλλά εκείνοι που έχουν ένα ωραίο fit αθλητικό κορμί. Πάντως, το καλύτερο αφροδισιακό για μια γυναίκα δεν είναι τόσο η εξωτερική εμφάνιση όσο η προσωπικότητα και ο αυθορμητισμός που διαθέτει ένας άντρας. Ένα κοφτερό μυαλό μπορεί να διαλύσει κάθε "ατέλεια" στην εξωτερική εμφάνιση».



Αν και το άλλο φύλο είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται αυτό τον καιρό«Το σενάριο "γάμος", "παιδιά", "οικογένεια", είναι πολύ απομακρυσμένο αυτή τη στιγμή από τη ζωή μου. Γι αυτό το θέμα θα ξαναμιλήσουμε σε 10 χρόνια. Αυτή τη στιγμή "χτίζω" στην καριέρα μου. Έχω περάσει πια το στάδιο της αναγνωρισιμότητας, της πρώτης επιτυχίας, και αυτό που με ενδιαφέρει πλέον είναι η διάρκεια».

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η Ελευθερία δεν αισθάνεται έτοιμη να αποκτήσει μερικές ακόμη εμπειρίες στον ερωτικό τομέα «Είμαι 23 χρόνων, δεν έχω ζήσει ακόμη πολλά πράγματα στον ερωτικό τομέα, δεν έχω μπει μέχρι στιγμής σε μία μεγάλη σχέση, να τη ζήσω, να βιώσω καταστάσεις όμορφες ή άσχημες, που να μπορώ να μιλάω μετά γι αυτές. Ωστόσο, θα ήθελα πολύ να μπω κι εγώ σε μία τέτοια μεγάλη- και ίσως σημαδιακή- για τη ζωή μου σχέση, γιατί πιστεύω ότι αυτό θα είναι κάτι που θα μου αφήσει πολλά και θα με ολοκληρώσει- μέσα από την εμπειρία- ως προσωπικότητα, ως άνθρωπο».




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger