E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Miss Teen America:Μου αρεσουν πολυ οι Ελληνες αντρες

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012


Η 17χρονη Ελεάννα Φρανγκέδη, που πρόσφατα στέφθηκε ως η πιο όμορφη έφηβη στην Αμερική, φωτογραφίζεται και μιλάει για πρώτη φορά σε ελληνικό περιοδικό.
«Μου αρέσουν πολύ οι Έλληνες. Έχουν πολύ όμορφα μαλλιά και σκουρόχρωμα μάτια, κάτι που δε συναντάς πολύ εύκολα στη Φλόριντα. Θα μου άρεσε να είμαι πολύ με έναν Έλληνα, αλλά στα δεκαεπτά μου χρόνια δεν μπορώ να κάνω σχέδια γάμου».
Αυτό δήλωσε στο περιοδικό ΟΚ η εστεμμένη Ελληνοαμερικανίδα που έρχεται κάθε χρόνο για διακοπές στο Πόρτο Χέλι : «Έρχομαι κάθε χρόνο στην Ελλάδα για διακοπές, και πηγαίνουμε στο χωριό του πατέρα μου, που είναι κοντά στο Πόρτο Χέλι. Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Λατρεύω την ελληνική μουσική και στο iPod μου υπάρχουν τραγούδια του Μιχάλη Χατζηγιάννη και της Καλομοίρας. Με τους γονείς μου, μιλάμε πάντα ελληνικά, και παρόλο που δεν έχω πάει σε ελληνικό σχολείο, μπορώ να συνεννοούμαι. Μου αρέσουν πολύ οι ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί. Λατρεύω την ελληνική κουζίνα, και οι σπεσιαλιτέ μου είναι το παστίτσιο και ο μουσακάς».
Πάντως, το τελευταίο πράγμα που έχει αυτό στο μυαλό της η Ελεάννα είναι το αντίθετο φύλο «Ναι, έχω έναν φίλο και ονομάζεται Φυσική, Χημεία, και Μαθηματικά. Θέλω πολύ να σπουδάσω βιοϊατρική τεχνολογία!»


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger